Scandinavie: 13e dag Zaterdag 8 juli 2017 de laatste dag

8 juli 2017 - Bussum, Nederland

Zaterdag 8 juli

Ontbeten en de koffers gepakt. Om 10.30 uur naar het station gelopen, er was een kleine reisverandering, dus oke.

Vertrokken met de trein richting de boot bij Rodby, waar we met de trein op de boot gingen, daar al 20 min vertraging, komen we in Hamburg aan hebben we nog 13 min, krijgen we daar te horen dat de

trein naar Hamburg is helemaal uit het schema is gehaald, ging er 1 van af station Hamburg Harburg !!

2 Italiaantjes wisten niet wat ze moesten doen, moesten ook naar Amsterdam en die hebben we even op sleeptouw genomen.

Er vertrekt alleen 1 trein, 1 uur later vanaf Hamburg Hauptbahnhoff, dan konden we onze aansluiting in Osnabruck nog mooi halen dachten we, maar natuurlijk bij Rotenburg (Wummel) WEER GESPERRT (20 min stilgestaan) en zouden we waarschijnlijk de aansluiting in Osnabruck missen.

Een conducteur aangesproken en verteld dat we de aansluiting zouden missen.

Om 19.55 uur zouden we nu aankomen en onze trein naar Hilversum zou om 19.53 uur vertrekken.

Hij zei: "Ik ga kijken en bellen of de trein kan wachten" en dat is gelukkig gebeurd, de trein is 5 min later vertrokken, dus we konden gelukkig mee en zaten weer op schema.

Dus gelijk een biertje en een wijntje in de trein op de goede afloop.

In Hilversum overgestapt en om 23.00 uur weer thuis na een schitterende reis door Scandinavie.

1. Rini:
    9 juli 2017
    Leuk, Gert, je dagelijkse reisverslag. Volgens mij hebben jullie wel genoten van deze bijzondere reis.
  2. Jan Klinkenberg:
    9 juli 2017
    We hebben lekker kunnen meegenieten van jullie avonturen in Scandinavië. Was leuk om te lezen!
  3. Jolanda van Voorst:
    9 juli 2017
    Wat een prachtige reis, wij hebben lekker meegenoten! Dank je wel voor de mooie verhalen xxxx
  4. Waarom moeten wij onze eretitel wijzigen?:
    9 juli 2017
    Zoals reeds vermeld,nomaals " WELKOM THUIS ". Bedankt voor de prachtige beelden en mooie verhalen. En de Eretitel is zoals altijd: Vati / Mutti.