Dagje Las Vegas

18 juni 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dagje Las Vegas
Vanmorgen opgestaan en gaan ontbijten bij Subway op de STRIP, heerlijke broodjes, lekkere jus d'orange en lekkere koffie.
De STRIP is een andere naam voor Hollywood Boulevard, waar alle mega hotels aan gelegen zijn, je kan dat niet vergelijken met hotels in Europa.
Bepaalde hotels hebben landenthema's of bekende plekken "van de wereld".
Bij elk hotel kan je zo binnenlopen, ze hebben allemaal casino's, iedereen loopt daar in en uit en deze hotels zijn 24 uur open, dus dag en nacht kan je een gokje wagen, zelf om 7.00 uur ' s morgen zitten er mensen te gokken.
De temperatuur buiten was weer zo extreem (45 gr C), dat je over de strip, hotel in, hotel uit kan lopen, heerlijk met al die verkoeling van de airco's.
Iets minder is dat voor Jenette, die al 2 weken, dus de hele reis al strontverkouden is.
Het allermooiste hotel op de strip was The Venetian, met gondels die in het hotel varen en het St. Marcoplein in het midden van het hotel, onvoorstelbaar, dat ze dit kunnen bouwen, hier in Las Vegas.
Ook een mooie was hotel Paris, met een gedeelte van de Eifeltoren in het hotel gebouwd.
We zijn tot 14.00 uur wezen lopen en toen zijn Jenette en ik, lekker naar het zwembad van ons hotel gegaan
Na het zwemmen nog even een gokje gewaagd en vanavond hebben we heerlijk Aziatisch gegeten in het hotel.
Vanavond nog even over de STRIP gewandeld en naar het Bellagio hotel gegaan, voor de waterlichtshow, die was prachtig.
Met hele zware benen van het vele lopen en de enorme warmte, moe maar voldaan naar bed.
Morgen naar Death Valley, dan keert de rust van de natuur weer terug.

1. Jolanda van Voorst:
    19 juni 2015