Laatste dag Miami en terugreis

28 juni 2015 - Amsterdam, Nederland

Laatste dag: reisdag
Nog even over gisteravond, we hebben heerlijk gegeten bij een restaurant om de hoek.
Eerst even een cocktailtje !!! gedronken en toen gezellig aan tafel gegeten.
Het was een top restaurant, heerlijk , een lekkere Caesar salad, die we bijna elke dag als voorgerecht namen en natuurlijk een lekker stukje vlees.
Op tijd gaan slapen, want vandaag gaan we weer naar huis en hebben we een reisdag.
Op tijd opgestaan en natuurlijk hebben wij dat weer, de lift was kapot, dus de koffers maar beneden dragen.
De auto volgeladen en toen naar het supermarkt om de hoek, waar ze elke morgen vers afgebakken broodjes met beleg maken.
Ik heb de laatste dagen gebakken ei genomen, met spek, tomaten en ui.
Heerlijk en daarna zijn zijn we naar Ocean Drive gereden, een bekende straat in Miami, daar in het park onze broodjes met een jus d' orange opgedronken.
Daar vandaan naar de luchthaven en de auto ingeleverd bij Rent à car (je weet niet wat je ziet, alleen van Hertz al een parkeergarage vol met huurauto's).
Toen met de AirTrain naar de vertrekhal en inchecken bij United Airlines.
We werden daar geholpen door een heel druk lief mannetje (bleek een Chinees) te zijn, die wat Nederlands woorden kende en Scheveningen kende).
Hij heeft ons even supersnel ingechecked en omdat we doorgeboekt moesten worden naar Amsterdam, dan hoeven we dat niet  in Houston weer in te doen.
Dat was dus zo gebeurd en toen zijn we nog even naar buiten gegaan, om iets te drinken.
Op tijd boarden en we gingen een half uur later de lucht in met vlucht UA 284.
Er waren 3 overboekingen en mensen kregen een aanbod van $ 400 om een andere vlucht te nemen, maar daar waren niet echt veel mensen voor te porren, vandaar die vertraging denk ik.
De vluchttijd was 2.55 uur, dus we landen om 13.43 uur in Houston.
Houston heeft weer 1 uur tijdsverschil met Miami.
In Houston moesten we een kleine 3 uur wachten, om 16.50 vertrok de UA 58 naar Amsterdam.
De vliegtijd stond op 9.45 uur, maar we zijn zondagmorgen om 8.40 uur op de Polderbaan geland, 40 min eerder dan was gepland.
Pa en Ma Bun en Andre en Jokanda hebben ons opgehaald, het was een fijn weerzien.
Ik wil iedereen bedanken voor het meebeleven van onze reis.
Alle reacties waren schitteren.
Ik heb het elke dag met heel veel plezier gemaakt.
Gr Gert

1. Rini Taekema:
    28 juni 2015
    Leuk Gert, die verhalen van je. Zo konden we jullie reis van dag tot dag meebeleven.
    Gelukkig hoef je niet te acclimatiseren, want hier gaat het ook héél warm worden. ;-)
  2. Liesbet:
    28 juni 2015
    Gert, was erg leuk om een inkijkje in jullie Amerika-avontuur te hebben!