Reisverslag Grand Canyon

16 juni 2015 - Grand Canyon National Park, Verenigde Staten

Reisverslag naar Tusayan (Grand Canyon)
Vandaag een fantastische dag meegemaakt.
Vanmorgen opgestaan en ontbeten, prima.
Nog even onze ogen uitgekeken in Sedona, naar de rode gloed van de rocks.
Prachtig, nog even wat foto's gemaakt, wat boodschappen gedaan en gaan rijden richting de Grand Canyon,
Onderweg al zoveel moois gezien, dat vonden we al adembenemend, maar het mooiste zou nog komen !!
Bij het Nationale Park de Grand Canyon, onze pas en legitimatie laten zien en we konden doorrijden, het was gelukkig nog niet zo druk.
Genoten van de prachtige uitzichten van de diepe kloven van de Canyon.
Op verschillende uitkijkpunten prachtige foto's gemaakt.
Aan de zuidkant het National Park verlaten.
Gelijk doorgereden naar het vliegveld om onze helikoptervlucht te bespreken.
Dat kon om 17.10 uur.
We zijn eerst nog even een hapje gaan eten bij Big E Steakhouse, een perfecte Prime Beef en de dames pasta.
We zijn naar onze Red Feather Lodge gereden en hebben ons ingechecked.
Prachtige kamers, dus helemaal top.
Om 16.30 uur weer richting het vliegveld en daar de procedures aangehoord mbt de veiligheid.
Jenette mocht naast de piloot zitten en wij achterin.
Het was ADEMBENEMEND, GEEN WOORDEN VOOR, zooooooo mooi.
Jenette moest zelf een traantje laten bij terugkomst, zo overweldigd was het.
Boodschappen gedaan voor de avond picknick en het ontbijt van morgenochtend.
Komen we uit de supermarkt staan er. 3 rendieren bij onze parkeerplek, zijn zo uit het bos gekomen.
Morgen weer 485 km naar Las Vegas.