Reisverslag Sedona

15 juni 2015 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Reisverslag Sedona
(Voor degene die de filmpjes niet kunnen zien, dit invullen op de internet balk:
klinky.reislogger.nl)

Vanmorgen ontbeten en op tijd vertrokken van Tucson naar Sedona, door de droge landschappen van Arizona.
We hebben de Apache Trail gereden, dat is de oude route die de Apache indianen vroeger gebruikten.
Een route van 65 km, waarvan 40 km onverharde wegen, dus veel stof en puin, gigantische hoge bergen en diepe dalen, een schitterende route, met wonderschone natuur.
We hebben onze ogen uitgekeken, zo adembenemend.
Aan het begin van deze route, kwamen we heel toevallig langs een oud Western stadje, we zijn daar gestopt en ook hier zo leuk en we waanden ons in een film.
Goldfield ghost town & mind tour, heette het.
Martin en Jenette hebben gevlogen, als een arend, zie het filmpje.
(Ze werden in een soort schietstoel over een dal heen geschoten en weer terug).
We zijn verschillende meren tegengekomen, zoals het Apache Lake, het Canyon Lake en het Roosevelt Lake, zo mooi en wat een kleuren.
Tussen de middag hebben we in een echt Amerikaans restaurant gegeten, alsof we in de middeleeuwen waren, die mensen leven echt 20 jaar terug.
Hoe meer we op Sedano aankwamen kwamen de rode bergen van de Grand Canyon in zicht, zo mooi en wat een kleuren.
Na 584 km kwamen we om 16.30 uur aan bij het Super 8 hotel, simpeler kan het niet.
Even gaan zwemmen en wat gedronken en vanavond heerlijk gegeten bij Open Range Grill and Tavern.
Naar huis en zo slapen en morgen naar de GRAND CANYON.

1. Sandra:
    16 juni 2015
    Wauw ziet er te gek mooi uit allemaal!
    Leuk om te zien wat jullie allemaal beleven!
  2. Jolanda van Voorst:
    16 juni 2015
    In een woord prachtig. Het lijkt wel of jullie in een schilderij of film rijden! Xxxx