Reisverslag Los Angeles

11 juni 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Reisverslag Los Angeles
Vandaag de verjaardag van Klinky.
Veel whattsappjes, Facebookberichtjes en SMS jes ontvangen, hartstikke leuk.
We zijn gaan ontbijten en ja ja ballonnen met 55 erop en ik kreeg een mooi USA shirt als cadeau.
Heerlijk ontbeten met een broodje hamburger en een gebakken ei, een joghurtje enz, helemaal oke.
Toen naar buiten, richting de kamer gelopen en toen zag ik de auto staan, die helemaal versiert was met slingers en ballonnen, niet te geloven, maar o zo leuk.
De foto staat op facebook.
We zijn gaan uitchecken en hebben de auto van wat benzinesap voorzien en ik ben gaan rijden tot Cachuma Lake, daar even de benen gestrekt en toen is Jenette gaan rijden naar de Sandbox Coffeehouse in Ventura.
Heerlijke koffie gedronken en toen de rit voortgezet naar Malibu beach, prachtige stranden, hoge golven, surfers en mooie auto's als in een film.
Via Santa Monica naar Los Angeles gereden (Jenette heeft ons door het drukke verkeer van LA gelootst) en bij het Dunes Inn Sunset hotel hebben we ingechecked.
Een leuk maar simpel hotelletje, de stoelen naar buiten gezet (voor de deur), wat fruit gegeten en wat lekkers gedronken.
Op een gegeven moment zijn we gaan lopen naar Hollywood.
We zaten met het hotel op de Sunset boulevard en zijn dus naar de Hollywood boulevard gelopen.
Ik heb voor mijn verjaardag nog een rondje gegeven bij barretje Secret met lekkere hapjes en drankjes, een PITCHER Heineken hebben we genomen, dat is een CAN bier !!
Via de Walk of Fame, waar de bekende sterren liggen, in tegels op de stoep, zoals Mickael Jackson, verder gelopen naar Chinese Theatre, waar de handen - en voeten afdrukken liggen, in cement gegoten van de bekende sterren.
Hier lopen "de sterren" over de rode loper, als er filmpremières zijn.
Daar hebben we onze ogen uitgekeken, wat een aparte mensen lopen daar rond, de 1 nog gekker als de andere, maar prachtig om naar te kijken.
We hebben nog even heel lekker gegeten bij MacD, ha ha, heerlijk.
Een taxi naar huis genomen en bij onze kamers nog even wat gedronken.
Het was me een "vreemde" verjaardag, zonder m'n eigen meiden, maar o zo speciaal met mijn schoonzus en zwager zo ver weg in de USA.

1. Jolanda van Voorst:
    12 juni 2015
    Wauw wat een belevenis, dat ze je toch alleen maar op tv! Geweldig xxxx