Reisverslag San Louis Obispo

10 juni 2015 - San Luis Obispo, California, Verenigde Staten

Reisverslag San Louis Obispo
Opgestaan, een bakkie koffie gezet en heerlijk buiten gezeten voor onze kamer op de waranda.
Even wat foto's gemaakt en toen zijn we gaan ontbijten, stelde niet zo heel veel voor, maar oké, lekker een broodje en een bakkie koffie en een jus d'orange.
Koffers weer dichtgedaan, auto volgeladen, uitgechecked en Martin is weer achter het stuur gedoken, op weg naar San Louis Obispo.
De zon stond al weer hoog aan de hemel.
Een prachtige route langs de Grote Oceaan, hoge bergen, steile afgronden, wegen omhoog en wegen omlaag.
Ik ben op een gegeven moment gaan rijden, op weg naar Hearts Castle.
Voor dat gebied lagen er 100 den zeeolifanten op het strand, we zijn natuurlijk gestopt en hebben veel foto's gemaakt.
Onze weg vervolgd, tot Hearts Castle, een Nationaal Park, daar even gekeken en wat foto's gemaakt en weer verder gereden tot San Louis Obispo.
Ingechecked In het Best Western Royal Oak hotel, een prachtig hotel met een zwembad en een jacuzzi.
We hebben heerlijk gezwommen en lekker in de jacuzzi gezeten en verder lekker zitten kletsen, was ontzettend gezellig, met een glaasje en een tortilla chippie erbij.
Plaatselijk USA tijd 15.00 uur, in Nederland 24.00 uur werd ik jarig, dus even felicitaties van mijn family ontvangen, die ook nog lang zal ze leven hebben gezongen.
De whassappjes kwamen al binnen via Facebook, hartstikke leuk.
We zijn lekker bij de Chinees Golden Gong aan de overkant gaan eten, heerlijk was het.
Een bakkie koffie aan de overkant gehaald en weer wat boodschappen gedaan.
Naar de kamer, nog even op ons balkon gezeten en een SUPER LIEF filmpje van Anouk en Marleen gehad, voor mijn verjaardag.
Morgen gaan we vroeg op pad naar Los Angeles/Hollywood/Santa Monica/Beverley Hills.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jolanda van Voorst:
    11 juni 2015
    Wat een prachtige foto's lieverd! Wij nemen een borrel op jouw verjaardag en bellen straks even. Xxxx