Reisverslag Montery/Carmel

9 juni 2015 - Montery, California, Verenigde Staten

Reisverslag Montery/Carmel
Koffie gedronken bij Starbucks en toen naar Hertz om de huurauto op te halen, een MINI VAN Kia Sedona XL, een prachtige 7 persoons auto.
Martin is gaan rijden, eerst naar het hotel terug om de koffers te halen en uit te checken.
De auto had voldoende ruimte voor 4 grote koffers en onze overige bagage.
Eerst even de Lombard Street gereden, het wereldberoemde toeristische steile kronkelstraatje van San Francisco, daarna richting de Golden Gate Bridge gegaan, helaas lag de brug nog in de mist, maar de mist trok wel wat op, maar ondanks dat hebben we wat foto's kunnen maken
We zijn richting Montery gereden, maar kwamen zo een leuke pub langs de weg tegen, the Cameron's pub in Halfmoonbay, gestopt wat gedronken en gegeten, 10.000 blikjes bier aan het plafond en wat een gezellig tentje.
Tevens was er een camping bij en daar stonden die giga campers en bussen waar de Amerikanen het land mee doorkruisen.
Carin is gaan rijden tot Montery, onderweg nog bij een openlucht fruit-winkel/markt gestopt om aardig wat vers fruit te kopen (kiwi, mango, grape-fruit, aardbeien enz, heerlijk).
Aangekomen en ingechecked bij het Comfort Inn Montery Sea Hotel, naar de kamers, even wat gedronken en toen ben ik achter het stuur gekropen en zijn we Montery in geweest.
Een leuk klein plaatsje, waar toevallig een markt was, pop-corn gekocht en wat spullen uit de supermarkt.
In een leuk visrestaurant Domenico's on the Wharf, lekkere tapashapjes besteld als avondeten.
Terug naar ons hotel en daar nog even lekker buiten gezeten op onze eigen waranda.

1. Jolanda van Voorst:
    10 juni 2015
    Hé lieffies, wat een prachtige omgeving daar, super! Hoe gaat het met rijden en moet sjaan niet achter het stuur? Haha veel plezier wij blijven jullie volgen! XXX