Reisverslag San Diego

12 juni 2015 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vanmorgen opgestaan en heerlijk geleaxed begonnen.
Na het bakkie koffie van Starbucks nog even Los Angeles in, om de laatste dingen te bekijken.
We wilde graag een tattoo laten zetten bij Kat Von Di (van de televisie) maar die was nog gesloten.
Even de supermarkt in voor wat broodjes en boodschappen en toen zijn we richting de Rodeo Drive gegaan (de PC Hooftstraat) van Los Angeles.
Winkels zoals Luis Vuitton, Prada, Michael Kors, Cartier ..... enz.
Daar vandaan naar Venice beach gereden en daar hebben we ontbeten.
We hebben i.v.m de drukte op de snelweg, de route binnendoor gereden via de historische Route 101, een prachtige route langs de oceaan.
Het laatste stukje over de snelweg naar het Best Western Plus Hotel Haciënda.
Een prachtig hotel à la Mexico, prachtig aangelegd, met schitterende hoogteverschillen in aanleg van tuinen, restaurants en appartementen.
We zijn vanavond bij Fred 's Mexican café gaan eten, heerlijk was het.
Een ijsje met de plaatselijke ijsboer, nu een even een glaasje en dan slapen, morgen wacht de grootste rit door de woestijn, van 700 km.

We zitten op dit moment het VERST weg van huis.