Reisverslag Tucson

13 juni 2015 - Tucson, Arizona, Verenigde Staten

Vanmorgen heerlijk ontbeten in de Tequilabar van het hotel met pancakes, bruine bonen, joghurt, gescrumbeld eggs, rösti, fruit, geroosterd brood en muffins.
Koffers ingepakt en uitgechecked en om 7.45 uur zijn we gaan rijden, voor 700 km door de woestijn.
Het ging voorspoedig met prachtige verschillende landschappen van rotsen, groene velden, bergen, zand, cactussen en eindeloze wegen waar je maximaal 75 Miles mag rijden, wat neerkomt op 125 km per uur.
Op heel veel plekken in de woestijn worden zonnepanelen gebouwd.
Onderweg even getankt, wat gedronken en heerlijk gegeten.
Met alle stops waren we in 7 uur in Tucson.
De temperatuur onderweg liep op van 19 gr in San Diego tot 42 gr in Tucson.
Aangekomen in Hotel La Posada Lodge & Casitas, waar we schitterende kamers kregen, Carin en Martin met een balkom en wij met een hele grote badkamer.
De koffers neergezet, etenswaren en drank KOUD gezet en we zijn naar het zwembad gelopen en moesten (door de hitte) wel een duik nemen, heerlijk.
Vanavond heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel.
Morgen blijven we hier een dag extra, dus geen autorit.

1. Jolanda van Voorst:
    14 juni 2015
    Jeetje wat een trip! Prachtige foto's, het is net alsof wij op de achterbank zitten. Superleuk! XXX genieten lieverds!
  2. Jan Klinkenberg:
    Wow, wat een gave trip door de States. Jullie genieten volop, zo blijkt uit de verhalen en de foto's. Veel plezier verder!