Reisverslag Miami

23 juni 2015 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Reisverslag Miami (Florida)
Opgestaan en heerlijk ontbeten, daarna de koffers gepakt en met de huurauto naar de luchthaven gereden.
Bij Hertz de auto ingeleverd en als je ziet hoe dat gaat en hoeveel huurauto's er tegelijk worden ingeleverd en zo snel als dat afgehandeld word.
Met de AirTrain (shuttledienst) naar de vertrekhal gebracht, prachtig en hoe mooi en snel dat gaat.
Op de luchthaven koffie gedronken en tussen de middag een warme lunch gebruikt.
Om 13.45 uur boarden en om 14.15 uur zouden we gaan vliegen, we gingen op tijd bij de gate weg, maar voordat we uiteindelijk bij de startbaan waren, gingen we om 14.45 uur de lucht in.
Eerst starten via de zee en toen via (Sacramento), (Walker Lake) - Nevada ,Utah, Arizona, (Santa Fe) - New Mexico, (Dallas) (Jacksonville) - Texas, (Lake Charles) -Louisiana, over de Golf van Mexico via Fort Myers naar Florida, waar we om San Francisco tijd (19.45) aankwamen.
Toen was het in Miami (22.45 uur) met Nederland nog steeds 6 uur tijdsverschil (In Nederland is het dus al woensdagmorgen (4.45 uur).
Gewacht op de koffers en toen naar Hertz voor de huurauto, dat werd een Chrysler, maar dat duurde zo vreselijk lang !! uiteindelijk waren we 1.30 uur in het hotel.
Toen even een pizza gehaald en om 2.30 uur zijn we gaan liggen.
Het is hier nog plakkerig warm 30 gr C, nu nog,

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jolanda van Voorst:
    24 juni 2015
    Hé lieverds, gelukkig weer op vaste grond geland. Ik heb jullie gevolgd tijdens de reis maar om 1 uur onze tijd ben ik toch maar gaan slapen. Veel plezier in Miami!

xxxx