Reisverslag San Francisco (laatste autodag)

22 juni 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Reisverslag San Francisco
De autoroute van 4000 km langs de westkust en door Californië zit erop.
Begonnen 2 weken geleden bij de Golden Gate Bridge en vandaag geëindigd bij de Golden Gate Bridge.
Vandaag dus opgestaan, ontbeten en het plaatsje Mariposa bekeken, vertrokken naar San Francisco.
Het was erg druk op de weg met wat files en om 14.00 uur kwamen we bij de Golden Gate Bridge aan.
Van de week zaten we met in 50 gr C in Death Valley, vandaag het koudst bij de Golden Gate Bridge met 13 gr C.
Bij de brug de doggie-bags van gisteren opgegeten, heerlijk, nog wat pastasalade en wat spareribs die we gisteren over hadden.
Naar het Best Western Plus El Ranch Inn gereden en daar ingechecked.
Prachtige kamers beneden, waar we lekker buiten konden zitten met een glaasje wijn en een biertje.
Heerlijk bij het zwembad in de zon gezeten en vanavond bij het restaurant van het hotel gegeten.
Een heerlijk wijntje erbij, we zitten 2,5 km van het vliegveld vandaan.
Morgenochtend eerst ontbijten, daarna naar de luchthaven om de auto af te leveren en om 14.15 uur vliegen we naar Florida.
Morgen zal er geen reisverslag komen, dat komt later, omdat we midden in de nacht aankomen en we weer met een tijdsverschil kampen, daarna komt er vanuit Miami een reisverslag van 2 dagen.

1. Jelmer:
    23 juni 2015
    Wat hebben jullie een prachtige road trip erop zitten! De Golden Gate Bridge is trouwens ook veel mysterieuzer zo in de mist dan als het stralen weer zou zijn, mooi toch haha?
    Goede vlucht naar de east coast en geniet nog lekker van de laatste dagen daar!